Post by masferrflimphartu on Feb 25, 2022 0:23:22 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ My Home Design - Modern City ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ My Home Design - Modern City IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder øger nøglerne ▞▞▞
▞▞▞ My Home Design - Modern City 2022 version ▞▞▞
My Home Design - Modern City Réflexion yfb
Annoncer ødelægger absolut dette spil!
Dette er ikke et designspil. Hvis jeg ville spille candy crush eller noget lignende, ville jeg have downloadet det i stedet for. Niveauer tjener kun nogle få mønter. Og annoncerne! SÅ MANGE ANNONCER! Annoncer, der varer op til et helt minut. Du vil være heldig at fuldføre et par rum, medmindre du kan lide minispillet, der bliver stadig sværere og ikke tjener nok mønter til at komme videre i designdelen af spillet. Skuffet og afinstallerer
Første gang jeg spillede dette spil var det fantastisk, men efter et niveau skal vi spilde en masse tid på at spille minispillet. så vi kan ikke tage det sjovt med at dekorere værelset, fordi vi skal spille det minispil for at tjene penge, så jeg vil kun give det 1 stjerne. Jeg kan ikke lide det spil.
Jeg har lige startet spillet indtil videre virkelig awsome, jeg vil redigere min anmeldelse. Hvis det er en penge-grabber hader gratis spil, der vil have penge til at spille og eller pynte, det er ligeglad, tilføjer udviklere skal betales Så for nu et rigtig fedt spil, ligesom jeg tænkte GRATIS NEJ SJOVT JA FØRSTE 5 MIN. NÅR DE BEDER OM ANMELDELSE SVÆRT AT SPILLE HØJERE NIVEAUET IKKE TIL MIG AFINSTALLERER
Jeg synes, det er et meget flot spil. Jeg har kun ét problem, jeg har ryddet det første soveværelse helt uden problemer, men da jeg nåede omklædningsrummet, siger den download, og jeg klikker, at der står, at netværket er tabt, men jeg har et virkelig stærkt Wi-Fi-netværk
Venter ikke i 15 minutter på at få 1 liv. 1 time 15 min for at genopfylde alle liv. skam det er et godt spil. Grafikken er fantastisk! Men livet er for kort. Siger farvel på niveau 84. Vi ses
Hvad er der galt med jer? Medmindre jeg køber nogle mønter, kan jeg ikke spille? Jeg kan ikke slippe af med en pop-up, der vil have, at vi køber en masse mønter. JEG VIL IKKE KØBE NOGEN MØNTER!!!! For mange annoncer. Hvorfor er det, at jo sværere niveauet er, stiger mængden af penge, vi modtager, aldrig? Jeg mener, at du helt sikkert øger prisen på de varer, vi skal købe for at dekorere værelser med. I mennesker er alle ens. Så du har mistet en kunde...Jeg afinstallerer...
det er så fantastisk, det gør mig så afslappet, mens jeg hjælper animationskunderne med at få deres hus rengjort og møbleret!
Masser af annoncer og flere gåder for at tjene penge nok til at købe ét møbel. Sidder fast på et niveau uden flere opgaver i rummet, men rummet vises ikke så komplet, så næste niveau låses ikke op.
Denne app er ret forbløffende, men de har lidt at vælge imellem, sæt til mere og sig, at det er en anden version, og igen skrev jeg denne kommentar for længe siden, men den ændrede sig ikke, da du når det fjerde rum, du skal downloade, skift tak
Spillet er godt. Men jeg er såååååååå rasende over annoncerne. De er ovvveeeerrrr seksualiserede og upassende. Jeg sletter det på grund af de forfærdelige annoncer. Hvordan kunne du lade disse annoncer være i dit spil, der spilles af børn. Du skal være ansvarlig. Det er ikke passende for voksne, hvad med børn. Hvis du bekymrer dig om dine børn, skal du ikke downloade det, før de gør noget ved annoncerne. Når du spiller, kan du ikke springe over seksualiserede annoncer over eller rapportere det. Jeg er så vred 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡
Når du først begynder at spille, begynder du faktisk at kunne lide det, men når du går op i niveauerne, stiger prisen for dekoration også, den bliver 800 til 1000
Min erfaring har inspireret mig til at få en idé om, hvordan man bygger, designer og skaber mit fremtidige hus og mit dukkehus.
Ethvert spil, som jeg spiller efter et stykke tid, er alt, hvad det gør, at gå ned eller fryse. Så træt af, at disse spil gør det her. Jeg er så færdig. Hej dummies... I vil have folk til at spille jeres spil, så tag det sammen. Gav kun en stjerne, så jeg kunne efterlade en kommentar.
Dette spil er fantastisk, selvom jeg gav det 4 stjerner, fordi jeg ikke kan lide, at mønter kun kan tjenes ved at spille ét spil. Prøv at blande det sammen. Jeg vil gerne, hvis de er andre sjove minispil som et mini-puslespil, og kan nogen forklare, hvad sparegrisen er til???
Dette er et godt spil, men reklamer! Jeg kan ikke lide 😠😤😡 dets alle opgaver er fantastiske 😍
Dit spil handler mere om at få mønter ved at matche disse former end selve spillet. Du har flotte designs og dekorationer, men mønterne opbruges hurtigt i mindre end 2 genstande, og du skal spille formmatchningsspillet igen for at få mønter, der ikke engang holder... Bortset fra dette... er spillet fantastisk. Tnx.
VÆR OPMÆRKSOM OG VÆR FORSIGTIG! Jeg nød dette spil, indtil jeg betalte for kreditter, som jeg ikke modtog. Jeg har kontaktet udviklerne, men de har valgt at ignorere mig. Mit forslag...spil spillet, men giv dem ikke penge!
I det øjeblik jeg kom ind i denne app, begyndte den straks at fejle. Jeg prøvede virkelig at gøre alt
Jeg tror, det er godt for de første 50 niveauer, du spiller slikspillet......men det er for vanskeligt til at vinde.....første gang er jeg så imponeret, men efter et par øjeblikke var det ikke let at møde.... ..så jeg giver kun 2 stjerner
Du tog et smukt spil og ødelagde det, ændre grænsefladen tilbage til, som det var, før du beslutter dig for at gøre det totalt vrøvl
Jeg kan ikke lide det, jeg er ikke fan af den slags designspil, hvor man skal spille nogle candy Crush ting bare for at få penge til at købe tingene i spillet, kort sagt ikke for mig.
Jeg kan ikke lide, hvordan den er så glitchy, fordi jeg brugte alle mine mønter til én ting, og jeg rensede den, men den sagde, at jeg ikke gjorde det, og jeg gjorde endda noget, og så ville den ikke lade mig spille et andet matchende spil for at give mig mønter. 🙄
jeg elsker den her app man kan delene
Glædeløs, fuld af annoncer, pay-to-play, match 3-skrald.
simpelthen mønter ikke fik
spillet er meget for nylig et godt køb, de burde tilføje nogle flere spil i det tak for din tid og lad være med at spille dette spil, når du er online, fordi det vil ikke fungere tak for din tid
Min app til My Home Design (Modern City) holdt op med at fungere lige i dag, så jeg var nødt til at afinstallere den. Senere på dagen downloadede jeg den igen. Det er det, jeg ikke forstår, hvorfor skal jeg starte fra begyndelsen, når jeg var så langt fremme i spillet?
Det er ret godt, jeg kunne godt lide det, jeg kunne give det 5 stjerner, men der er en grund til, at jeg ikke gjorde det, så jeg spillede det engang, det var fantastisk, følelsen af at spille dette spil er ok og fantastisk, men da jeg spillede det igen... holdt det op med at fungere det gør mig så ondt, at jeg troede, det ikke var noget, jeg geninstallerede det, og det virkede ikke, følelsen af, at du troede, du fandt den, du ledte efter, men det var ikke det, der er grunden til at ordne det, det ville gøre mig glad igen
For mange annoncer!! Afinstalleret på grund af dem. Selv når du taber et spil, skal du se en annonce, før den giver dig mulighed for at prøve igen. Mest irriterende spil nogensinde!
Dette er et godt spil indtil videre for mig, jeg kan lide at skabe, og det er en god tid forbipasserende. Er lige begyndt at spille og synes indtil videre let at få point for at fortsætte til næste rum.
det er så sjovt! du har valg, og du kan vælge, så det er sjovt, men så koster tingene meget, så du skal fortsætte med at spille for at få penge
første gang jeg spillede dette, så det kedeligt ud, men tro mig, det er fantastisk som wow
Det føles som om det er ægte. Jeg tror, det her er min stue. Venligst alle, spil dette spil Med venlig hilsen Angel Sinzinkayo
Elsker designene hader annoncerne. Lad mig betale for en version uden annoncer. Jeg elsker spillet, men jeg besluttede at stoppe med at spille det, fordi antallet af annoncer er VANSYGT.
我的家居設計 - 現代城市 解謎 dwog
Cooking Fever: Restaurant Game ארקייד hvi
Jeg troede, det ville være et sjovt dekorationsspil, men jeg blev endnu en gang bombarderet af en match-3 livsstil. Jeg gennemgår altid alle skærmbillederne for at sikre, at det ikke er et, men ingen af billederne viste det faktiske gameplay!
Dette er et rigtig godt spil elsker det alt er bare jeg håbede et spil skulle have . ingen annoncer spiller ofte ved at designe et hjem. men der er et lille problem, at det kun giver tre muligheder for ikke at vælge andet
Det er let i starten, men efter du har bestået få niveauer bliver det mere kompliceret og tager så meget tid at afslutte et niveau.
Jeg elskede det, men ... jeg kunne ikke lide, hvordan du skal lave farvedelen af spillet, det tager for lang tid, og jeg vil bare designe. Men ellers ser jeg sillerne af de rum, der er blevet føjet til spillet.
My Home Design - Modern City თავსატეხი dlap
Meget sjovt, men ALT for mange annoncer, og møbler koster for meget, du skal bruge timer på at spille kampspillene bare for at få et par møbler. Det bliver ret hurtigt gammelt og frustrerende. Vil gerne se færre kampspil, højere præmier og færre annoncer eller bare kortere annoncer.
moderne by er fantastisk, men gør spillet nemt
meget gode spilannoncer er også mindre sammenlignet med de andre spil, jeg har spillet
For mange annoncer. Spillet er ok, men annoncerne er bare for irriterende.