Post by masferrflimphartu on Feb 25, 2022 0:20:15 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Tiilet tuhoavat Quest ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Tiilet tuhoavat Quest IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ monia kultahakkeja ▞▞▞
▞▞▞ Tiilet tuhoavat Quest 2022 version ▞▞▞
Tämä peli on koukuttava, ja rakastan sitä. En edes aio valittaa siitä, että mainoksia on liikaa, mutta näyttämäsi mainokset ovat kuitenkin erittäin sopimattomia varsinkin lapsille.
Loistava peli pelata, ja vanhaa loukkaavien mainosten ongelmaa ei ole enää olemassa
En pidä päivityksestä. Klassinen versio oli paljon parempi, se oli yksinkertaisesti suunniteltu, mutta suuri haaste varsinkin kun pääsit tasolle 300 . Pelasin joka päivä ja nyt kaikki edistymiseni on mennyt. Poistetaan.
Tuğlalar kırdılar Quest Arkada drn
Se on hauskaa, mutta vihaan sitä, että siinä on aina mainoksia ja se alkaa ärsyttää
hauskaa. ja rentoudut lähelle tasoa 41 - kun tiilet kovenevat - sitten siitä tulee ad raskasta, stressaavaa ja tylsää.
Mainokset ovat erittäin vastenmielisiä. Ne ovat melko usein, pitkiä ja mikä pahinta, niillä kaikilla on oletuksena kovat äänet. Äänet tekevät pelin pelaamisen mahdottomaksi missään julkisesti tai jos kuuntelet omaa musiikkiasi, se pysäyttää sen. Pelaan yhä vähemmän nykyään mainosten tiheyden ja äänien vuoksi.
Aloitti erittäin hyvältä peliltä, mutta muuttuu nopeasti peliksi, joka käyttää moniin mainoksiin kaikkea mitä tarvitset mainoksen katsomiseen miksi?? Olet todellakin pilannut hyvän pelin
Rakastan tätä peliä, MUTTA joitain tasoja ei ole mahdollista voittaa ilman jalokiviä. Joten jossain vaiheessa pelistä tulee voittoa. Esimerkiksi tasoa 75 ei voi voittaa ilman jalokiviä.
Hyvää hauskaa. Mainokset voivat kuitenkin olla tuskaa.
Ensimmäisessä vaiheessa mainokset ovat ei-tunkeilevia bannerimainoksia. Sitten on mainoksia jokaisen pelin jälkeen. Jossain vaiheessa jotkut mainokset peittävät puolet näytöstä pelin puolivälissä. Mutta kaiken kaikkiaan hauska ja haastava peli.
Hauska pieni peli kirkkaalla ja värikkäällä (jos perus) grafiikalla. Minulla on kuitenkin pari valitusta mainoksista. Ymmärrän, että katson mainoksia saadakseni ilmaisia tehosteita. Kuitenkin, kun saat jalokivet ja napsautat jatkaaksesi peliä, saat TOUKSEN mainoksen. Erittäin ärsyttävää. Ja hylkää poliittiset mainokset, ellet näytä niitä molemmilta puolilta. Olen kyllästynyt kaikkiin pro Trump -juttuihin.
Uusimman päivityksen, 21.12., jälkeen kaikki palloni syövät ja katoavat seuraavalla siirrolla seinän sisään. KORJAA!!!!!!!!
Galaxiga:经典的 80 年代街机射击游戏离线 街機 aket
διακόπτη τούβλο περιπέτεια Παιχνίδια arcade qrea
ajanhukkaa. se on niin epätarkka. Vietät iät ajat täydellistä laukausta varten, ja se menee jonnekin muualle. ja siihen liittyy niin vähän taitoa, se on vain sokeaa onnea ja jos onni ei ole sinun puolellasi, 700. kerta kun olet yrittänyt ja onnistunut pääsemään viimeiseen pisteeseen ja onni loppuu. Kolme päivää myöhemmin olet taas palannut viimeiseen palaan, mutta ei, täydellisesti linjattu laukaus menee jonnekin muualle.
Se on kunnollinen peli, jota häiritsee käteisrahataktiikka. Siinä on liikaa mainoksia, eikä niistä pääse eroon. Ne alkavat ok, mutta noin tasolla 40 niitä alkaa ilmestyä jokaisen tason jälkeen. Et voi ostaa peliä, jotta mainokset katoavat. Peli piilottaa ilmaisen uudelleenkäynnistyspainikkeensa ja näyttää sen sijaan jalokiviä maksavan peruutuspainikkeen. Pieni mutta erittäin ärsyttävä. Tasot ovat hauskoja, mutta tuntuvat samalta hetken kuluttua. Ehkä ne syntyvät satunnaisesti? Se ei kuitenkaan ole ongelma, sillä satunnaisesti luotu sisältö voi olla hauskaa.
Mies, tämä peli on vihdoin saanut minut kirjoittamaan ensimmäisen arvosteluni. Olen antanut tälle pelille yli 200 tasoa ennen kuin kirjoitin sen oikeudenmukaisuuden vuoksi. Tässä pelissä on YKSI ongelma ja se on tässä vaiheessa katkaisija. Lentorata, jäljitin, tähtäyslinja, miksi haluatte sitä kutsua, ovat niin hurjan epätarkkoja, että se tekee pelistä nyt hyödyttömän, jos siihen luottaa. se EI KOSKAAN ole linjassa tavoitteen kanssa. Se menee aina viivan ylä- tai alapuolelle. Pois enemmän kuin on käyttökelpoista ja tappaa pelin myöhemmillä tasoilla!
Rakastan uudistettua ulkoasua! En ole pelannut vähään aikaan ja sitten tänä iltana löysin sen uudelleen. Olen vaikuttunut!
Virheet tappavat minut, olen pelannut tätä peliä jonkin aikaa, mutta nämä virheet on korjattava, kiitos
Todella koukuttava ja hyvä
Mainokset tasojen välissä eivät ole liian pitkiä, joten en ole poistanut sitä. Super riippuvuutta aiheuttava. Sovellusostokset ovat liian kalliita, eikä mainoksia voi poistaa kerralla. 1000 pallon vaihtoehto ---mitään erikoista ei tapahdu, kun voitat -- pettymys... Anna muutama ilmainen jalokivi tai jotain! Sama juttu moninpelitilassa. Ehkä jossain tulevassa päivityksessä
Antaisin sille korkeamman arvosanan, ellei mainosten runsauden vuoksi. Katsotko mainoksen kirjaimellisesti heti sen jälkeen, kun olet juuri katsonut saman mainoksen? Ei valhe. Napsautin x antaakseni periksi. Ilmoitus. Napsauta x-painiketta sulkeaksesi tason. Sama mainos. Klikkasi eri tasoa. Sama mainos. Uudelleen. Kolmannen kerran peräkkäin. Soita mainoksia takaisin, jotta pelaajat voivat todella PELAA sen sijaan, että tekisivät mitään muuta kuin katsoisivat mainoksia, ja ehkä palaan takaisin. Voi olla. Toistaiseksi. Tämä peli on poistettu.
Oivaa nopeaa ajankulua
Koukuttava, mutta mainoksia on katsottava saadakseen lisää timantteja
Minulla oli yli 5000 jalokiviä, mutta ne katosivat yhtäkkiä
Pidän pelistä todella paljon, mutta kaikki on liian kallista. Tarkoitan, että koska hinnat ovat niin korkeat, meidän pitäisi ainakin pystyä ansaitsemaan timantteja jokaisesta suoritetusta vaiheesta, varsinkin jos se on suoritettu kolmella tähdellä. ja se on ainoa syy, miksi annoin tälle pelille kolme tähteä viidestä. Olisi antanut 5 tähteä, jos tämä olisi jo sisällytetty.
Peli on itse asiassa melko kunnollinen, mutta kehittäjä on tavallaan ahne. Sen lisäksi, että sinulla on tapoja käyttää rahaa, mainosbannereita ja valinnaisia mainoksia, sinulla on myös pakollisia mainoksia
Tämä peli on todella siisti ja minulla on hauskaa pelata sitä, siellä on paljon tasoja, joten on vaikea loppua niin hämmästyttävä kuin tämä peli on, on muutamia asioita, jotka mielestäni heidän tarvitsee keskustella 1. Tapa monia lisäyksiä jokaisen tason jälkeen siellä on lisäys 2. Jotkut mainoksista ovat lapsille sopivia, ja oletan, että monet lapset pelaavat tätä peliä. 3. Jotkut tasot ovat erittäin samankaltaisia, joten tuntuu, että pelaan samoja kerta toisensa jälkeen. ..
Tämän pelin visuaalinen laatu on niin huono 👎👎👎
磚塊破壞任務 街機 xsx
Mainokset kyllä, mutta ei keskeytä peliä, vain ehdottoman välttämätöntä, jotta sinulla on tarpeeksi PALLOJA päästäksesi läpi näytöistä missä tahansa noin #20 jälkeen Tarvitsevat lisää tehostuksia ....mutta noille kahdelle ongelmalle ... se on... MAHTAVA erittäin RIIKKUVUUS
Hauska ja koukuttava, mutta vaikutuskin tasoihin jää liian pitkäksi aikaa jumiin. Myös määrä on liikaa.
Se pitää minut kiireisenä ja pidän siitä... Rakastan peliä, koska sitä on niin vaikea pelata
Peli on tylsä, kova ja huolimaton
Aina myöhässä. Minun on aina hylättävä peli. Myös paljon mainoksia
Ei niin paljon mainoksia kuin kaikki sanovat, mutta jotain ehkä kavalampaa – mainokset, jotka kuuntelevat sinua, kun puhut ääneen. Mainos yritykselle paikkakunnalla, jossa en asu enkä ole koskaan ollut, mutta satuin lukemaan aikaisemmalla päivällä lehden artikkelin. En muista antaneeni mikrofonin lupia tälle pelille, mutta selvästi se kuulee minun puhuvan.
hienoa, mutta vahingoittaa puhelimeni näyttöä. Päivitetty: Pelaan nyt näytön kirkkautta pienennettynä lähes kokonaan suojatakseni puhelintani. Olen nyt melko korkealla tasoluettelossa, ja on tullut lähes mahdottomaksi edetä ostamatta ainakin joskus helmiä. Yllättävänä käänteenä uusin päivitys rikkoi kaupan, enkä voi enää ostaa pelistä mitään. Erittäin mielenkiintoinen rahantekostrategia siellä.
Nautin tästä todella aluksi. Pääsit tasot läpi melko nopeasti, taidot (alku) minimaalisella tasolla, etkä luota muihin ihmisiin pelataksesi tai edetäksesi pelissä. Kun pääsin tasolle 189, asiat kuitenkin muuttuivat dramaattisesti. Tasoista tuli naurettavan vaikeita, ja sen sijaan, että olisi pitänyt hauskaa, siitä tuli urakka! Jos olet poissa asteen murto-osasta, se sotkee koko pelisi, ja sinun on aloitettava kaikki alusta. En välitä haasteesta, mutta tämä peli vaikutti naurettavalta. Joskus peli jopa "huijaa" nostamalla kolme kerrosta yhden kerrallaan sijasta. Katselin helvetistä aamiaiseen löytääkseni mitään, mikä selitti eri pallojen toimimisen, enkä löytänyt mitään. Lopulta poistin pelin, kun yritin, en tiedä kuinka monta kertaa, ylittää tason 255 (ja uskoakseni tasoja on 3000). Pelien tulee olla hauskoja ja rentouttavia, ei vihaisia. Tarpeeksi riitti.
Rakastan tätä peliä, se on lisäaine. Mutta täällä on viime aikoina ollut useita ongelmia pallot juuttuu kiinni tavoite ei osu mihinkään vaan menee seinän läpi ja se antaa pallot mennä lohkojen läpi, ole hyvä ja korjaa tämä Olen pelannut tätä peliä yli vuoden ja kaipaan pelaa sitä.
Olen pelannut tätä peliä vuosia!!! Ostin tänään uuden puhelimen ja vaihdoin kaikki sovellukseni ja tietoni. Minun on aloitettava tämä peli alusta nyt.. en ole kovin vaikuttunut!!!! 😡😡😡😡
בריקס לבנים ארקייד yblf